HTML

Legó Béla

Szabadítsuk ki Legó Bélát!

NO Szmog! Blog!

szmogmentes_blog

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

Rizsa nélkül, és Béla nélkül

2008.11.24. 18:44 :: faműves

Nem adom fel, folytatom a nyomozást Bélánk után.

Benéztem legutóbbi felbukkanási helyére, a Rizsanélkül.hu oldalra, hátha találok valami nyomot. Hát ott most minden rizsa nélkül elémtettek egy tematikát, Önök kérték - örök érték címmel.

Gondoltam, na ebben biztos találok valamit, hiszen ér kértem Bélát, aki bizony örök érték!

De Béla nem volt benne, csak csupa tanulnivaló az online vállalkozás beindításáról, meg technikai háttérről, meg projekt gyorsításba helyezésről...

Na, ez nekem nem kell, én jól megvagyok a kevés kis fizetésemből, majd csak eléldegélek valahogy, de Béla, az nagyon hiányzik!

Béla, ugye nem az UFÓk vittek el???

2 komment

Címkék: online béla legó vállalkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://legobela.blog.hu/api/trackback/id/tr44786398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabella · http://gombolyag.blog.hu 2008.11.25. 14:05:27

Hát ez kész! Nagyon állat ez a blog! Csak most mondta Ági, hogy létezik, de tényleg tök jó!!!!!!!!!!!!!!

Gratulálok!

faműves 2008.11.25. 19:42:27

Köszi, Gabella, de nem láttad Bélát???
:)
süti beállítások módosítása